Harun Can Şerbetçi:Bolu Şehir Stadında Yaşanan Olayları Ayıplıyor, Kınıyorum...

Düzce Postası Gazetesi Köşe Yazarı Harun Can Şerbetçi, kaleme aldığı köşe yazısında hafta sonu Bolu Şehir Stadında yaşanan centilmenlik dışı olayları kaleme aldığı yazısında belediye başkanı Albayraka ağı eleştirilerde bulunmuş...

Harun Can Şerbetçi:Bolu Şehir Stadında Yaşanan Olayları Ayıplıyor, Kınıyorum...
7.05.2013 - 13:13
14860

Harun Can Şerbetci

 Cumartesi günü Bolu stadında ilçemiz Akçakoca’nın futbol takımıyla Düzcespor arasında oynan maçta ki kepazelikler yenilir yutulur cinsten değil.

 

Saha içinde oynan maçın bir saniyesine bile yoruma lüzum yok. Sahada bir takım, bir şekilde kazanacaktı, şans Akçakoca takımına güldü.

 

Maçın oynanacağı gün yazdığım yazının başlığında, “ Biri Kazınsın. Dostluk Kaybetmesin” demiştim. Maalesef, biri kazandı ama, dostluk kaybetti, ahlak kaybetti.

 

Bir gurup Akçakoca taraftarı, kapalı yan tribününde maçın başından itibaren sahaya attıkları patlayıcıların yanı sıra illeri olan Düzcelilerin dakikalarca analarına- avratlarına Yarenler denilen kepazelerin gazına gelip söverek çok büyük terbiyesizlik yapmışlardır.

 

Yine aynı ahlaksız ve çirkef gurup bu küfürlerde yetinmeyip, “ Bu yaz denize gelecek olan Düzcelilerin” avratlarına dakikalarca küfür etmeyi marifet saymışlardır. Ayrıca bu ağzı bozuk taraftarlar, kırmızı- beyaz kaşkollü Yarenler olduğu iddia edilen çapulcu bir gurup Bolulunun da destek verdiği ve küfürleri birlikte ettikleri de iddia ediliyor.

 

Bilmeliler ki, deniz dedikleri yer Düzce ilinin sınırlarındadır ve hepimizindir. Ayrıca deniz için oraya gelen ve Düzce’de yaşayan vatandaşların bıraktığı paralarla karınlarını doyurmaktadır.

 

Dahası Akçakoca Belediye Başkanı sayın Fikret Albayrak her fırsatta Düzce’de yaşayanları ilçesine davet etmektedir.

 

Halbuki Düzce’nin anasına- avratına sövenlerin nüfus kağıtlarında da İli Düzce yazmaktadır. Böylece, bu kendini bilmez gurup sözde Düzce’den gelen taraftara küfür ederken kendilerinin de Düzce ili nüfusuna kayıtlı olduklarını akıllarına getirmemişlerdir.

 

Bu galiz küfürler protokol tribünün dibindeki çok yakın olan yan tribünden edilmiştir. Bu ahlaksızlık Akçakoca takımına destek veren ve hamiliğini yapan Belediye Başkanı Fikret Albayrak’ın gözü önünde meydana gelmiştir. Dahası Akçakoca Kaymakamı Aykut Pekmez, hatta, İl Başkanı Basri Karslıoğlu da bu küfürlerin hepsini duymuştur. Bu arada maça misafir olarak gelen Bolu Belediye Başkanı sayın Alettin Yılmaz’da bu pis küfürlere şahit olmuştur.

Bir Düzceli olarak küfür edenleri tespit etsem savcılığa suç duyurusunda bulunurdum.

Hatta bu gün bir dilekçe ile Futbol Federasyonuna suç duyurusunda bulunacağım.

Sizin anlayacağınız dostluğun, ilimizin ilçesi Akçakoca’nın sözde bir gurup çapulcu taraftarlarca yerle bir edilmesinden midem bulandı.

 

“NE YAPAYIM ÜÇ BEŞ KİŞİ VAR.”

 

Küfürleri hazım edemeyerek kendisinin yanına kadar giderek “Bu küfürler ayıp olmuyor mu başkanım ?” dediğim Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, kem küm ederek, “ Ne yapıyım birkaç kişi var böyle” diyerek geçiştirmiştir.

 

Halbuki taraftarlara 5 otobüs tahsis eden sayın Fikret Albayrak’tır ve küfür edenlerin en az 200 kişi olduğunu çok iyi bilmektedir.

 

Bence sayın Albayrak isteseydi bu küfürlere mani olabilirdi. Ancak, hepsi Bolu’ya öyle bir hışımla gelmiş ki, aklıma birçok şeyi getirdi.

 

Bence, ince ayar siyasi rekabette kendini hissettirmiştir. Sanki sahada futbol oynayarak kazanmak değil de iki rakip partinin maçı gibiydi. Bunu bana hissettirenler ise maalesef ana muhalefet partililerdi. Tekrar ediyorum. Sayın Albayrak’ı o hayasız küfürleri durdurmasını beklerdim. İşin içinde oy hesabı olunca, böyle şeylere göz yumuluyor demek ki.

 

 

DÜZCESPOR TARAFTARINI KUTLARIM

 

Düzcespor taraftarlarını kutlarım. Bunca tahrik edici küfre rağmen centilmenliğini bozmadılar. Düzce İlinin onurlu insanı olduklarını, maçın sahada kazanılacağını,taraftarlığın sadece takımlarına güzel tezahüratla destek vermekten geçtiğini ispat etmişlerdir.

 

DÜZCE BELEDİYE BAŞKANIMIZA TEŞEKKÜRLER

 

Düzce Belediye Başkanı ve Düzcespor Başkanı İsmail Bayramı ve yönetim kurulu üyelerini soğukkanlı davrandıkları için tebrik ederim. Ayıca sayın Belediye Başkanı İsmail Bayram’a Düzcespor’a verdiği maddi ve manevi destek olduğu için teşekkür ediyorum.

 

Bu küfürleri hak etmediğimize eminim. Maç sahada kazanılır. Dostluk, centilmenlik her şeyin üstündedir. Ne yazık ki Akçakoca tarafı maçı almasına rağmen, dostluğu aynı ilin takımı olduğunu unutarak çirkin tezahürat ile rezil etmiştir.

 

Bu küfürleri bize reva görenleri bir Düzceli ili vatandaşı olarak nefretle kınıyorum. Bir Düzceli olarak Akçakocalılardan bir özür bekliyorum.

 

Bir Düzceli anamız- avratımız değerli olduğu için bu yaz Akçakoca sahili yerine Kocaali ve Karasuya gitmeyi tercih ediyorum.

 

Böyle olmamalıydı. Bu iş futbolculara, teknik heyete bırakılmalıydı. Dostluk ve kardeşlik de kazanmalıydı. Ayrıca Bolulara rezil- kepaze olduk. Buradan bir kez daha Düzceli olarak bu ayıplardan utanç duyduğumu belirtmek istiyorum

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Akçakoca TV (www.akcakocatv.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (40)

  • Mahmut Mutlu
    Mahmut Mutlu
    3.04.2021 18:41

    " "Bilmeliler ki, deniz dedikleri yer Düzce ilinin sınırlarındadır ve hepimizindir. Ayrıca deniz için oraya gelen ve Düzce’de yaşayan vatandaşların bıraktığı paralarla karınlarını doyurmaktadır." Sayın Şerbetçi,bu söz tarafsız bir yorumcunun sözüne benziyor mu ?"Benzemiyor"demiyeceğim "değil" aynı zamanda da tahrihkar.Olay Çirkin tabi tasvip edilecek bir yönü yok.Ben de kkınadım v eyine de kınıyorum ama maçta yapılan saygısızlık ile bir ilçenin tüm halkını düzcenin inayetine muhtaç göstermenin altında gizli bir Akçakoca düşmanlığı olduğunu seziyorum.Bende uzun yıllar Düzce'de yaşadım v ehalen de vilayetimdir.Düzce'nin Akçakoca'ya katkısı inkar edilemez .Ama AKçakoca'nın Düzce'lilerin bıraktığı paralarla karnını doyurduğunu söylemek hadsizliktir.Kişisel kininizi Düzce'lileri arkanıza alarak kusmanıza gerek yok.Kimsenin DÜzce veya Düzce'lilerle sorunu yok.Olay münferit ve siz bunu savaş çığırtkanlığı yaparak düşmanlığa çevirmek istiyorsunuz.Eğer Akçakoca'yı bu kadar hakir görüyorsan SZen kişisel olarak gelme kardeşim,senin parana ihtiyacımız yok.Sana katılan (sanmıyorum) lar da varsa onlarda gidip başka yerlerde denize girsinler.Gazeteci duygularının esiri olup kalemine cinayet işletmez...Akçakoca'lılara bu söyleminiz nedeni ile özür borcunuzu da unutmayın.

  • çuhallı çarşşısı
    çuhallı çarşşısı
    3.04.2021 18:41

    sizin savundunz insanlar neden bim poşetıyle boxerla donla denıze grıo nerde kldı medenıyet ahlak siz once adabıyla nasıl denze grılr onları ögretın sonra bize burda kelime yapın aynı maç bidaha olmuş olsa yıne aynısını yaparz siz maçı izlednızı söyluosnz ama siz macı izlememşsızn sadce akçakoca taraftarını izlemişsnz biz eve patlayıcı attık ama kusura bakyım sızn taraftarlarda maytap yakmadı once gözünzdekı at gözlünü çıkarın sonra ne yazıcaksınz onu yazın bellki fazlasıyla koymuş olabilr yenilgi sizide anlıorum çünki girmdi çıkmyan cinsten :D

  • Kabus
    Kabus
    3.04.2021 18:41

    Siz Değilmiydiniz Zamanında Bolunun İlçesi Gelmişiniz Burda Bizim Verdiğimiz Paralarla Karın Doyuruyorsunuz Diyosunuz Sizde Boluluların Sayesınde Geldınız Ozaman Bir İl Haline Şimdide kalemınızde Bolululara Hakaret Edıyosunuz Ekmek Yediğiniz Yere İhanet Edıyorsunuz Ozaman

  • akçakocabey
    akçakocabey
    3.04.2021 18:41

    sen nesinki kimsınkı bı yerlerın bu kadar kalkmıs satılmıs madem dostluk kazansın ıstıyosun bu yazıyı hangı amaca hızmet yazdın dıye sormazlarmı adama yazın karasuya gıdıcekmıs otobus paranızı bız verelımde mumkunse bıraz daha uzaga gıt bıde benden sana bı tavsıye ordada donla gırersen denıze duzcelıyım deme sakın duzcenı bu kadar sevıyn ya adını karalama

  • Atarli81
    Atarli81
    3.04.2021 18:41

    Su yorumumu okuyanlara bizzat akcakoca taraftari olarak sesleniyorum sizden istiramim elinizi vicdaniniza koyun lutfen bu bir, ikincisi yorumlari okudum olayi siyaset boyutuna atlatan bir zihniyetteki ve akcakocayi kotuleyen duzce il sinirlarina cikamamamis kultur yoksunu sozde kose yazarini kiniyorum sirf kotulemesinden dolayi yinede akcakocaya gel azcik medeniyet gorursunde bu sayede kultur seviyene katkimiz olur. Chp genclik kollari zati facebook hesabinda fotograf paylasmasi kimin zoruna gidio o insan memleket sevdasi temasi altinda goruntu sergilemekte en iyisi bakin sizde duzceye sahip cikin boyle cekememezlik yapmayin. Sonra mac esnasinda 1 farkla one gecince duzce tarafindan gelen koyduk mu tahrikiyle baslayip icimizde bulunan bolulu kardeslerimizde dahil burasi duzce burdan cikis yok diyerek onlari da tahrik edercesine saman alevine ceviren duzceli degilmiydi yada SEN de dahil butun stad sagirmiydi? Arkadas kabul edin sizi 2 sene ust uste yenince ve ANAtorlige dusunce kendinizi nasil aklarim onun derdindesiniz ama dert etmeyin siz seneye geldiginizde bu Akcakoca 3 ligde olicak simdilik tek derdiniz suncuksporu yenmek olsun!!! Saygilarimla

  • İSLAM ALİ KOTİLOĞLU
    İSLAM ALİ KOTİLOĞLU
    3.04.2021 18:41

    lan şerbetçimisin ne bo.... sen ya yağlı yedin ağzın kayayi ya yada mermiden hızlı koşuosun hangisi.?

  • akcakocalı
    akcakocalı
    3.04.2021 18:41

    şerbetcımısın ayrancımısın her neysen ıstersen sana bu karalama yazın ıcın sana verılenın 3 katını vereyımde karnını doyur.. satılmıs kalem..beykoy macındakı olayları neden boyle delıkanlı (!!!!!!!!!????) gıbı kaleme alamadın.. sız once donla denıze gırılmeyecegını bı ogrenın ulan sızın gıbı odunları bogulmaktan kurtarmaktan bıktık be melenden baska bı su gormemıs herıf..AKCAKOCAYI agzına alırken besmele cek abdest al once... o ac dedıgın AKCAKOCA senı bı doyurur ınan 6 ay tuvalete cıkamassın...

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    biz AKÇAKOCALIYIZ bize heryerrr AKÇAKOCA...

  • yunus emre btil
    yunus emre btil
    3.04.2021 18:41

    ben siz hiç katılmıyorum çünkü bu olayların yaşanacağı başından beri belliydi. o maçın kepazeliğini yapan akçakoca spor'lu taraftarlar değil tam aksine hakemler ve düzce spor teknik drektörüdür. hiç kimse böyle şeylerin olmasını istemez ama hakemlerin ve düzce sporun teknik drektörünün yaptıkları akçakoca spor ve taraftarlarını çileden çıkartti. yan hakemin düzce teknik drektörünün yanından bir an aile ayrılmadığı ve anlaşmalar yaptığı gözler önünde apaçık belliydi. akçakoca spor taraftarı ne kepazelik ne de kimseye zarar verecek bir davranıştabulunmadı. bu nedenle size katılmıyorum.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    Bu tür olaylar türkiyenin hatta dünyanın bir çok yerinde fazlasıyla yaşanırken bu bir futbol oyunu olarak değilde siyasi çatışma olarak algılamanız tamamen zihniyet bozukluğudur ve başarısızlığa uydurulmaya çalışılan kılıftan başka bişey değildir...Siyasete partiyi bi kenara koyun akçakocayı akçakocalıyı doyurmak düzcelinin ne haddine..Düzce ismi eğer hala bi yerlerde duyuluyorsa bu akçakoca sayesindedir..Akçakocalı olarak sıkıntım böyle bozuk zihniyetli yandaş gazetecilerin hala var olmasıdır.yazık...

  • cuhallı çarşisı
    cuhallı çarşisı
    3.04.2021 18:41

    akçakocaya gelince medeniyet görün istediğiniz yere gidiebilirsiniz yarım atletle dolaşan seadece düzceliler istemitoruz sizi sahilimizde 3.lid de iken cocuktum bize ettiğiniz küfürler aklımda sende hükümetin kalemi olma düzce seyircisi küfür etmedi mi onları ak gösterme malesef futbol turkiyede böyle sen ateşe körükle gidiyorsun gazeteci değil provakasyoncusun...

  • NİHAT ÇAKIR
    NİHAT ÇAKIR
    3.04.2021 18:41

    sayın Şerbetci diyorsunuzki ''deniz için oraya gelen ve Düzce’de yaşayan vatandaşların bıraktığı paralarla karınlarını doyurmaktadır'' çok şükür bizim düzceden gelenlerin bıraktığı paralarla dişimizin kavuğu doluyor. ama önce denize (donla) girmek, kalabalığın içinde futbol maçı yapıp çevreyi rahatsız etmek, kuma yatarken karaya doğru değilde denize doğru bakacak şekilde yatmak (artık gaye ne ise), sahile getirtiği karpuzun kabuklarını kumda bırakıp gitmek, mangal yaptığı közü kuma dökmek, getirdiği damacanayı suyu bitince olduğu yerde ulu orta bırakıp gitmek...v.s daha aklıma gelmeyen bir çok şey. Bir sahil işletmecisi olarak bunun için gelip bize para kazandıracaksanız gelmeyin kardeşim. biz istanbul ve ankaradan gelen ve daha diğer ilçe,il ve ülke misafirlerimizle çok daha mutluyuz... çok daha kazanıyoruz.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    Elimizden gelse o kimlikdeki duzce yazisini kaldiririz zaten. Bu arada bizim sizin milletinize ve paraniza ihtiyacimiz yok sunuda soylemeliyim ki duzcelilerin yazin bize para kazandirmadiklarini sadece goruntu kirliligi olduklarini soylemek istiyorum. Şorta kemer baglayanlar duzceliler kapriyle denize giren duzceliler atletle denize giren duzceliler ve abazalık yapan yine duzcelilerdir. Bizim sahilimizde duzcelileri kimse istemiyor zaten.

  • amigo
    amigo
    3.04.2021 18:41

    Şerbetçi'nin öfkesini ben iyi anlıyorum. Biz olamamız gerek yerde onlar annelerinin liginde. Taşköprü'de,Şıralık'ta,Yan sahada, fettahın orda,öfkelerinin,kinlerinin asıl sebebi bu. Bunlar şikeci...

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    rezil kepaze olduk diyor çakma gazeteci..bunları zaten biliyoruz başka bir şey söyle...

  • Çakıroğlu
    Çakıroğlu
    3.04.2021 18:41

    Akçakaocalılara ahlak dersi vermeye kalkan adama bak, sen değili miydin festival zamanları Akçakoca'ya gelip belediye başkanının etrafında yalakalık yapan. Siz nasıl bir insan yavrususun uz ya... Sizde hiç arlanma yok mu? Bu memleketin en dürüst adamı sen misin? Akçakocalıların suçu ne? Sen maçın son saniyesinde golü ye... 30 dakikalık uzatma bölümünde golü atama, penaltıları kaleciye teslim et sonra bizi suçla. Harun efendi sen önce çuvaldızı kıçına bir batır bakalım.Sonra bize lafet

  • Cengiz Başar
    Cengiz Başar
    3.04.2021 18:41

    Özdal bey çok yerinde tespitlerde bulunmuş.Futbola holiganlığı karıştıranlar mutlaka lanetlenmeli.Ben de oradaydım. Maçın heyecanına kapılım sahaya atlayan arkadaşımızın davranışını tavsip etmemiz tabiki mümkün değil.Ama siz de sayın Şerbetci kaleminizi Akçakocalılra karşı doğrarken iki kelam da kendi taraftarınız için söylesenize. İlla bir taraf olmak zorundamıyız.

  • akçakoca
    akçakoca
    3.04.2021 18:41

    sayın yazar siz S....... BİR KALEMSİNİZ belliki,,,küfür yanlış tabi ama bunu siyasete bağlamak ne alaka ...

  • ali
    ali
    3.04.2021 18:41

    Akçakoca sahilleri herkese olduğu gibi Düzceli kardeşlerimize ve size de açık

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    suyu yalakta gören düzceli sen denize gelme yalaga git siz kimsiniz donla kilotla pazar semsiyesi ile denize gelen görgüsüzler kalkıpta bir hava yapacaksınız gelmeyin

  • Şimalin çocuğu
    Şimalin çocuğu
    3.04.2021 18:41

    Sayın Şerbetçi,Akçakocaya gelince topyekun saldırıyorsunuz pek güzel yazıyorsunuz da diğer maçlarda Akçakocaya yapılanları niçin pas geçiyorsunuz.düzcenin açtığı pankart ne anlama geliyordu... Yazık,çok taraflı ve at gözlüğü gibi tek cepheden yazan bir yazı kale almışsımnız

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    AKÇAKOCAYA GELSİNLERDE İNSANLIK GÖRSÜNLER MEDENİYET GÖRSÜNLER MİSAFİR PERVERLİK GÖRSÜNLER

  • akçakocalı fedai
    akçakocalı fedai
    3.04.2021 18:41

    Herkes işine baksın.bu saatten sonra düzcenin k..... biziz ! yazar müsvetteside işine baksın.seneye düzcespora daha fazla küfür etcez..haketmeselerdi..

  • Akçakocalı
    Akçakocalı
    3.04.2021 18:41

    Her şeye siyaseti karıştırmayın YETER ARTIK! Ayrıca Düzce taraftarı "akçaKOCAN geliyor" pankartını açmayacaktı devre arası, futbolcuları KARI gibi oynamayacaktı, önge geçtikten sonra 2dk da bir yere yatmayacaktı.

  • ali arıcı
    ali arıcı
    3.04.2021 18:41

    sunuda soylemeden gecemıycem belkı ismail bayram baskanımızı akcakoca halkı duzcelılerden daha cok sever ama ondanda duzcenın buguzel ılcesıne enbuyuk sahıl serıtlı ılcesıne sırt cevır memesını beklerız butıp yaklasım lar her ıkıtarafada zarar verır saygı ve sevgılerle

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    maçı kaybettiniz şimdi şirretliğe başladınız değil mi? Şerbetci denen kalem erbabıda yangına körükle gidiyor.Sen bu yazıları Düzcespor taraftarı için yazda senin yüreğin kaç okka görelim

  • ali arıcı
    ali arıcı
    3.04.2021 18:41

    oncelıkle slmlar cok dogru yazmişşiniz kımse kımseye kufur edemez duzcenın hıcmı sucu yok gol atıldıktan sonrakı akcakocasıpor yedek kulubesıne yapılan terbıyesızlıyı neden atladınız ordakıler baska yerden mı geldı duzce taraftarının oyun culara ettıyı kufurlerı neden yazmadınız sıyası demıssınız bızdenıze gelıp para bırakıyoruz yazmıssınız boyleseyler ayıp yakiş mıyor yazarken bırazdaha dıkkat burası duzcenın en buyuk ılcesı ama duzcenın bıze hıcbırkatkısı yok benım kendı sahsıma olarak ereylının ılcesı olsak bundan cok daha guzel olurdu bızım baskanımızdan allah razı olsun herkesı sadece duzcelısını ereylısını deyıl nerelı olursa olsun nerden gelırse gelsın herkesı cagırıyor herkese yardım cı oluyor

  • TARAFSIZ TARAF
    TARAFSIZ TARAF
    3.04.2021 18:41

    tam bir tek taraflı düşünceyle yazılmış bir yazı. acaba golden sonra küfür eden çobandan geçenin diye Akçakocalılardı demi acaba sayın yazar ozaman kulaklarınız duymaz mıydı? işin içinde siyaset var diyosunuz pes diyorum AKP gençlik kolları, MHP gençlik kolları, tribünde hep birlikteydiler CHP gençliğiyle bence siz biraz fazla yüklenmişssiniz Akçakocaya...

  • oktay ustabas
    oktay ustabas
    3.04.2021 18:41

    ve yazar harun şerbetçi küfür hassasiyetini akp li belediye başkanı protokolde beyköyspor akçakocaspor maçında ettiği küfürler zamanında da gösterseydiniz ya!! yok öğle ikili oynamak kirli ise herkes kirli !! ayrıca kinmsenin akçakokaca nın tek bir bireyi bile olsa çapulcu deme hakkı yok !! gereksiz polemiklerle insanları kavga ortamına çekmeyin kimse bu işten karlı çıkmaz çünkü savaşın galibi olmaz ..ayrıca siz yazarlar bin düşünüp bir yazmalı az biraz karşılıklı empati yapın ve çapulcu diye nitelendirdiğiniz sınıfa sizde girmeyin !!

  • 1.3.1.2.
    1.3.1.2.
    3.04.2021 18:41

    Akçakoca'nın karnını doyuran fındık,deniz ve öğrencilerdir...düzcenin Akçakocaya hiç bir faydası yoktur.Boş beleş atıp tutmayın.Ereğil'nin il olması durumunda Akçakoca'nın oraya bağlanması daha hayırlı olacaktır..Akçakocalılar ve düzceliler birbirini sevmez bu kadar basit..

  • oktay ustabas
    oktay ustabas
    3.04.2021 18:41

    siyaset ile spor u karıştırmak da ne demek ! akp zihiyeti her alanda ayrışmayı körüklediği gibi sizin gibi yazar lar sayesinde insanlar birbirlerinden ayrıldıkça ayrılıyor ve insanların arasına husumet sokuyorsunuz EVET ortada gergin bir müsabaka vardı evet karşılıklı küfürler havada uçuştu ama kimse diyemez ki sadece akçakocalılar küfür etti !! zira fazlasıyla komik olursunuz kimse düzcesporun başarısızlığını bu güzide kulubün neden buralarda bu macları yapmak drumunda kaldığını kapatmaya çalışmasın ayrıca bu spor müsabakasını siyasetle ayrıştırmaya çalışmak yapılan en büyük kötülüktür .... saygılarımla ..

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    AK Parti Akçakoca B Gençlik Kolları Başkanı sanırım maça gitmemiş olacak ki, o da möaçtan sonar maşallah herkese öpücükler dağıtmış

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    Ogün bende oradayım. İnanın bir futbol sever olarak utandım.bir maçta 90 dakika boyunca küfür olur mu.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    boyle bi rezillik anca chp gençlik kollarına yakışır zaten.

  • Akçakoca Sevdalısı
    Akçakoca Sevdalısı
    3.04.2021 18:41

    Öncelikle tebrik ediyorum sizi bu kadar karalama yapılabilirdi. Beyköyspor - Akçakocaspor maçında Beyköy seyircisi Kaynaşlıda oynanan maçın ikinci yarısı Akçakoca taraftarına küfürler savurdular. Beyköyspor kalecisi arkasına dönüp ana avrat küfürler ederken birşey yoktu. Herşey iyiydi de ne oldu. Tamam olabilir küfürü hiçbir zaman savunmuyorum ama bizim belediye başkanımız küfür etti mi? etmedi. Beyköyspor Belediye Başkanı küfürlerini savuruyordu. Onu neden yazmadınızda buna gelince yazıyor. Gazetecilik yapacaksanız tarafsız yazın. Birilerinden 5 - 10 lira alacağım diye yazılarınızı iyice çirkefleştirmeyiniz

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    Harun bey Akçakocalıların neden haberi var ki, sizden özür dilesin.Özür dilemesi gerekenler Futbol camisı değil mi?

  • Cengiz
    Cengiz
    3.04.2021 18:41

    Teşekkürler Harun Bey, futboldan başka her türlü çirkinliğin olduğu bu maçta yaşananları bir güzel anlatmışsınız. Ben bir kaç ilave yapayım. 1: Olayların başını çeken,sahaya atladığı için karakola götürülen kişi CHP Akçakoca Gençlik Kolları Başkanı.Zatı muhterem sanki savaş kazanmış gibi maç sonrası kendi Facebook sayfasında her şeyi ballandıra ballandıra anlatıyor. Futbolu sevebilirsiniz. Velevki maç esnasında kendinizi de tutamaya bilirsiniz. Ama bir ... yapmış gibi olan bütün çirkinlikleri görmezden gelemezsiniz. Hele hele siyasi bir kişilikseniz.Yazınızdan ötürü sizi tekrar kutluyorum Harun bey. İyi ki sizin gibi vicdan sahibi kalemler var.

  • ademooğlu
    ademooğlu
    3.04.2021 18:41

    Akçakocalı Fedai, adından da anlaşıldığına göre vurma kırma işlerine epeyce meraklısın sanırım... Bırakın da insanlar ne düşündüklerini söyleme özgürlüğüne sahip olsunlar bari.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    3.04.2021 18:41

    spor adına,futbol adına yaşanan holiganlığı ben de ayıplıyorum.Rekabet hayatın her alanında güzel. Çirkin olan,o rekabeti çirkinleştirip ona çanak tutanlarda

  • akçakocalı fedai
    akçakocalı fedai
    3.04.2021 18:41

    düzcelilerin çıkışta kaçanın bilmem ne yapayım demesini atlatan bu gazeteci mahlukatın yazısını buraya koymanızda ayıp !

Mobil Uygulamalarımız

IOS UygulamamızAndroid Uygulamamız